Методика зображувальної діяльності

 Основним завданням виховання та навчання в процесі образотворчої діяльності є одержання дітьми вмінь передавати уяву про предмети, явища за допомогою виразних образів.

Залучаючи дітей до художньої творчості, вихователь повинен виховувати в них естетичне відношення до зображувального мистецтва., до оточуючого життя, допомагати накопиченню естетичних вражень, формувати індивідуальні інтереси, здібності, нахили.
Для вирішення цих завдань в дитячому садку ми знайомимо дітей з різними видами образотворчої діяльності такими як малювання, ліплення, аплікація та конструювання.
Кожен з цих видів має свої можливості у відображенні вражень дитини про оточуючий світ.



Малювання – це графічно-живописний засіб зображення предметів і явищ, основою якого є колорит, форма, композиція.

Спостерігаючи предмет, діти повинні вміти передавати в малюнку його характерні властивості, створювати художній образ, відображати сюжет; засвоювати деякі елементи візерунка (в декоративному малюванні), поступово набуваючи первинні навички техніки малювання.

Ліплення – це пластичне, об’ємне зображення предметів.

Способом пластичного зображення діти повинні вміти передавати форму предметів, фігур, тварин, птахів, людини; використовувати матеріал (глина, пластилін та інші), який дозволяє змінювати зовнішній вигляд персонажів, їх рухи, пози, досягаючи необхідної виразності.
Поетапна ліплення з пластиліну для дітей з фото і відео
Аплікація – це декоративно – силуетний спосіб зображувальної діяльності.

Діти повинні вміти вирізувати з паперу різні силуети, візерунки, орнаменти, наклеювати їх на кольорове тло, створюючи повну гармонію. При цьому у дитини розвивається координація рухів рук, самоконтроль, а в роботі з папером, ножицями, клеєм набуваються технічні навички.
ᐉ Набір для творчості Аплікація-листівка Літак • Краща ціна в ...

Конструювання – це продуктивна діяльність, в процесі якої створюються різноманітні іграшки з різних матеріалів або споруди з будівельних матеріалів та конструкторів.

Конструювання має загальне із образотворчою діяльністю, бо створюючи будь – яку конструкцію, слід обмірковувати задум, виконати ескіз у вигляді малюнка на папері, вирішувати оформлення предмета не лише у відношенні форми, додаткових деталей, але й кольору. Конструювання з різних матеріалів більш ніж малювання, ліплення та аплікація пов’язано з грою. Гра дуже часто супроводжує процес конструювання, а зроблені вироби діти завжди використовують в іграх.
Всі розглянуті види образотворчої діяльності тісно пов’язані між собою.Цей зв’язок відбувається перш за все крізь зміст робіт. Деякі теми є спільними для всіх видів – зображення будинків, транспорту, тварин тощо. Зв’язок між різними видами образотворчої діяльності здійснюється шляхом послідовного оволодіння формоутворюючими рухами в роботі з різними матеріалами. Так, ознайомлення з округлою формою краще розпочати з ліплення, де вона дається об’ємною. В аплікації дитина знайомиться з площинною формою кола. В малюванні створюється лінійний контур.
Таким чином під час планування роботи вихователь повинен ретельно продумати, використання якого матеріалу дозволить дітям швидко і легко оволодіти навичками зображення. Знання, які одержують дошкільники на заняттях одним видом зображувальної діяльності, можуть з успіхом використовуватись на заняттях з іншим видом роботи і з іншим матеріалом.


LEGO-конструювання в першому класі? | Міні Рівне

Нетрадиційні техніки зображувальної діяльності 


Види зображувальної діяльності в дошкільному закладі

Ознайомлення дітей дошкільного віку з різними жанрами живопису

Ознайомлення дітей дошкільного віку з картинами українських художників

Використання показу народних ремесел на занятті з образотворчого мистецтва у ЗДО

Вчимо дитину кольорів

Предметне малювання в дитячому садку

Сюжетне малювання в дитячому садку

Нетрадиційні техніки малювання

Дудлінг і зентангл – корисне малювання для дітей і дорослих

Як навчити дитину ліпити?

Методика навчання ліплення у різних вікових групах ЗДО

Як навчити дитину вирізати?

Аплікація в різних вікових групах ЗДО

Вироби орігамі з паперу для дітей

Конструювання в різних вікових групах ЗДО

Творчі заняття для самих маленьких

Дидактична гра на розвиток художньої відмінності кольору та його відтінків

Домашні рецепти творчості
Арт-терапія











Комментариев нет:

Отправить комментарий

Алгоритмом дій адміністрації закладу дошкільної освіти на випадок виявлення хворого (дитини або працівника)

1. Необхідно ізолювати дітей або працівників, у яких виявлено температуру тіла понад 37,2 С або ознаки р...