«Використання нетрадиційних методів в навчанні дошкільнят елементарним математичним уявленням» (з досвіду роботи)
Катерина Міхніцкая
«Використання нетрадиційних методів в навчанні дошкільнят елементарним математичним уявленням» (з досвіду роботи)
«Використання нетрадиційних методів в навчанні дошкільнят елементарним математичним уявленням» (з досвіду роботи)
Дитячий садок виконує важливу функцію підготовки дітей до школи. Від того, наскільки якісно і своєчасно буде підготовлений дитина до школи, багато в чому залежить успішність його подальшого Навчання . Дошкільник має специфічні вікові Особливості . нестійка увага, переважання наочно-образного мислення, підвищену рухову активність, прагнення до ігрової діяльності, різноманітність пізнавальних інтересів. Для того щоб підтримувати увагу дітей, необхідна організація активної і цікавої розумової діяльності.
У нашій групі створені необхідні умови для успішного формування Елементарних математичних уявлень для дітей дошкільного віку . В Роботі використовуються традиційні методи ( Математичні ігри . Дидактичні ігри, словесні ігри та ігрові вправи, рішення логічних задач, а так само Нетрадиційні .
Тема моєї презентації « Використання нетрадиційних методів в навчанні дошкільнят елементарним математичним уявленням ».
Перспективним Методом навчання дошкільнят математиці на сучас-менном етапі є Моделювання . воно сприяє засвоєнню специфічних, Предметних дій . лежать в основі поняття числа. Діти Використовували моделі (заступники) при відтворенні такого ж кількості Предметів . З малюками Використовується викидний . природний Матеріал . Дітям старшого віку давалося завдання наступне (купували в магазині шапок стільки, скільки ляльок; при цьому кількість ляльок фіксували фішками, так як поставлена умова — ляльок в магазині брати не можна); відтворювали таку ж величину (будували будинок такої ж висоти, як зразок; для цього брали паличку такої ж величини, як висота будинку-зразка, і робили свою споруду такої ж висоти, як величина палички.
Одним із сучасних Методів навчання математики є досліди і експерименти . З дітьми молодшого віку вимірюємо глибину снігу. Експериментувати можна де завгодно, ми експериментуємо на прогулянці допомагають нам в цьому снігові замети, кошики з під виносного Матеріалу . Дітям старшого віку Пропонувалося . наприклад, перелити воду з пляшок різної величини (висока, вузька і низька, широка) в однакові судини, щоб Визначити . обсяг води однаковий; зважити на терезах два шматка пластиліну різної форми (довга ковбаска і куля, щоб Визначити . що вони однакові за масою; розставити склянки і пляшки один до одного (пляшечки стоять в ряд далеко один від одного, а стакани в купці близько один до одного, щоб Визначити . що їх кількість (рівне) не залежить від того, скільки пам’яті займають різні.
Наступний Метод використовується в роботі «логіко-конструктивний» з Використанням рахункових паличок . паличок від морозива, сухих дерев’яних паличок або гілочок і конструктора. Малюкам даються завдання Нібито . виклади квадрат, дітям середнього віку виклади будиночок з квадрата і трикутника, дітям старшого віку з прямокутника і трапеції, завдання з перекладанням паличок, як на екрані.
Формування Математичних уявлень формується при використанні фольклорного методу . Слухаючи цікаві казки і переживаючи з героями, Дошкільник в той же час включається в рішення цілого ряду складних Математичних завдань . вчиться міркувати, логічно мислити, аргументувати хід своїх міркувань.
Завдання — жарти на кмітливість і кмітливість
1. Хто швидше плаває каченя або курча?
2. Хто швидше долетить до квітки метелик або гусениця?
3. На одному березі каченята на іншому — курчата. Посередині острівець. Хто швидше допливе до острова?
4. Над лісом летіли три рибки. Дві приземлилися. Скільки полетіло?
Загадки по Математичним казковим героям :
Котився коло і раптом впав,
Бока собі трохи пом’яв.
Фігуру цю я дізнався
Був круг, а став тепер…. (Овал)
При закріпленні знань правої і лівої руки Використовується худ . слово.
«Ручка ліва у нас…» (Фізкульт. Хвилинка для педагогів)
Поданої теми проводиться Робота з батьками . Оформлена папка розкладачка, на екрані її фрагменти. З батьками проводяться консультації з яких вони знайомляться з Нетрадиційними іграми з математики « Математика навколо нас » .
Таким чином, для успішного оволодіння дітьми Дошкільного віку математичнимизнаннями необхідно Використовувати все різноманіття методів і прийомів навчання математиці як традиційних . так і інновації-ційних.
Нетрадиційні методи навчання дошкільнят
Нетрадиційні методи оздоровлення дітей
Казкотерапія
Казкотерапія – це один із ефективних методів роботи з учнями початкових класів, які зазнають тих чи інших емоційних та поведінкових труднощів. Суть цього методу у створенні особливої казкової атмосфери, яка робить мрії дитини дійсністю, дозволяє дитині вступити у боротьбу зі своми страхами, комплексами.
Сміхотерапія
Тестові завдання до теми "Види і форми розповідання,що використовуються в практиці дитячого садка"
Вікторина по казці "Рукавичка"
Вікторина по казкам для дошкільників
Казкотерапія – це один із ефективних методів роботи з учнями початкових класів, які зазнають тих чи інших емоційних та поведінкових труднощів. Суть цього методу у створенні особливої казкової атмосфери, яка робить мрії дитини дійсністю, дозволяє дитині вступити у боротьбу зі своми страхами, комплексами.
Сміхотерапія
Тестові завдання до теми "Види і форми розповідання,що використовуються в практиці дитячого садка"
Вікторина по казкам для дошкільників
Комментариев нет:
Отправить комментарий